Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Rivstart

Av Sara - 13 februari 2013 12:47

Hej och hå!

Har ju fått en ny jobbcoach. Personalsupport KMTI. Schemalagd träning och sånt ingår även i detta, inte bara jobbsökande så att säga. Och jäklar vilken rivstart det varit. Så mycket som jag rört på mig nu, det var längesen. 
Men så härligt det är! Jag känner mig piggare, trots all träningsvärk. Jag sover bättre. Har mer energi helt enkelt. 
Idag var det en timmes stavgång, med gruppen. Och det var rätt ut i skogen och då menar jag verkligen ut i skogen haha! 

Resan till Tallin gick bra. Det var riktigt mysigt! Skönt att komma bort en liten stund....

Den 22:e så är det begravning för min älskade morbror. Har nu även fått reda på dödsorsaken. Kraftig hjärtinfarkt. Visade sig även att han hade vatten i lungorna. Om man har diabetes, så känner man tydligen inte av på samma sätt, när man får ett anfall. Han blev 52 år. Folk tror att det bara är överviktiga människor som drabbas av detta. Min morbror var bara skinn och ben. 

Imorgon bär det av till sommarjobbs mässan på ccc. Inte för att jag vill, utan för att jag måste. 
På fredag är det cirkelträning. 08.00 ombytt och uppvärmd. Sist vi hade det, körde jag alldeles för hårt. Så får bli lite lugnare detta varvet ;)

Måste bara få säga att det är otroligt vackert ute nu. Snön ligger tung på alla träd ute i skogen, allt blir så dämpat. Älskar det <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 7 maj 2015 13:16

Hur ofta svarar man så, när man får frågan om man mår bra?Får man svara så? Är det bara till vissa människor man kan säga, hur det egentligen står till?Men det är ju så mycket lättare att säga; Jo tack, men det är fint vet du. Själv då? Men inombords...

Av Sara - 25 november 2014 15:57

Ett år har gått och jag har inte velat skriva någonting. Ett år har gått och hela mitt liv är förändrat.Vart ska jag börja?Gjorde min Gastric Bypass.Skilde mig från sambon.Skaffade mig en ny sambo.Flyttade.Och nu sitter jag här och undrar vad som hän...

Av Sara - 6 november 2013 21:04

Igår var jag på journalskrivning i Torsby.Kom dit vid nio, fick lämna massa prover och sen vänta till halv elva, då jag fick ta ekg, svara på en massa frågor, ta blodtryck, mäta midjan, stå på vågen och få massa information. Efter det var det träff m...

Av Sara - 25 oktober 2013 21:21

I måndags vid lunchtid ringde en sköterska från Torsby sjukhus. Har nu fått en operationstid. 19:e Nov närmare bestämt. Jag har väntat på samtalet, jag visste att det skulle komma, men ändå, när dom väl ringde så var det ändå en slags chock. Så nu sk...

Av Sara - 14 maj 2013 18:48

Äntligen går det åt rätt håll för lille kissen!Var inne på ultraljud med honom i tisdags förra veckan. Tunna fina väggar, inget "taggigt", inget tecken på kristaller, stenar, eller inflammationer! Hurra hurra! Nu är det bara vikten som ska ordnas til...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards